Sadržaj

1. Povijest marke ONIX
  2. Specifikacije i značajke dizajna
  3. Prednosti i nedostatci

ONYX BOOX Euclid recenzija e-knjige

ONYX BOOX Euclid recenzija e-knjige

U posljednjih nekoliko godina mnoge su knjige postale dostupne samo u elektroničkim formatima. Iz tog razloga ima smisla da obični ljubitelji čitanja, a posebno studenti, kupe e-knjige. U novije vrijeme na tržištu elektronike pojavio se novi uređaj za čitanje elektroničke literature - ONYX BOOX Euclid, čije su prednosti i nedostaci istaknuti u pregledu. ONIKS

BOOX Euclid prilično je velika e-knjiga koja može postati profesionalni alat za studente i profesore. Cijena gadgeta u 2019. prilično je visoka, ali to je opravdano njegovom visokom kvalitetom u kombinaciji s trajnošću i nije negativno utjecalo na popularnost modela. Prisutnost ogromnog broja prednosti eliminira pogreške pri odabiru ove napredne modifikacije.

Povijest marke ONIX

ONYX International je kineska tvrtka za izdavanje e-knjiga. ONIX je neovisno angažiran na provedbi cijelog ciklusa stvaranja takvih naprava. Razvoj tlocrta i dizajnerskih koncepata, proizvodnju sklopa transportera provode najbolji stručnjaci. ONYX International stvorili su nadareni inženjeri koji su prethodno surađivali s Googleom, Microsoftom i drugim globalnim projektima. Marka ONYX redovito sudjeluje na raznim međunarodnim izložbama. Jedan od najvećih događaja na kojem su sudjelovali uzorci e-knjiga ove tvrtke bio je Međunarodni sajam knjiga koji je održan u Frankfurtu. Na ovom su simpoziju sudjelovali samo najbolji proizvođači.

Prikaz logotipa marke

2008. - datum osnivanja tvrtke ONIX u kineskom gradu Guangzhou. Elektronički proizvodi proizvedeni u dvije tvornice u Guangzhouu izvoze se u mnoge zemlje. Također, e-knjige se dobro prodaju u državama. Gadgeti su se počeli isporučivati ​​na teritorij Ruske Federacije 2011. godine; ovdje je osiguran servisni centar s jamstvom.

2009. - datum izlaska prvog ONYX BOOX 60, nagrađenog za dizajn. Prve zemlje u kojima je ONYX počeo isporučivati ​​svoje uređaje bile su Njemačka i Nizozemska. Nakon toga e-knjige su se počele donositi u našu zemlju i SAD. 2010. godine počela se proizvoditi modifikacija 60S na kojoj nije bilo senzora i Wi-Fi modula. Prednost poboljšanog modela bila je njegova velika trajnost koja je postignuta stvaranjem metalnog okvira oko zaslona. U budućnosti su se "čitaonice" počele isporučivati ​​u Španjolsku i Italiju. Treba napomenuti da je 2011. godine objavljena linija od devet modifikacija.

Specifikacije i značajke dizajna

ParametriTehnički podaci
OSAndroid 6.0
Frekvencija procesora1,5 GHz
Ugrađena memorija1 GB
Razlučivost zaslona1200X825
Dijagonala zaslona9,7 inča
Tip matriceE Tinta Carta
Wi-Fitamo je
Bluetoothtamo je
Tip konektora za punjenje Tip-C
Kapacitet baterije3000 mAh
Dimenzije (mm)248H177H8.3
Težina (g)410
Materijal tijelaPlastika
Trošak (p)24000
ONIKSNA KNJIGA Euclid

ONYX Euclid prilično je moćan čitač e-knjiga. Uređaj je opremljen četverojezgrenim procesorom s taktom od 1,5 GHz. Godine 2019. proizvođač je odabrao Android 6.0 kao operativni sustav, uz instaliranu vlasničku ljusku.

Izvana, e-knjiga izgleda vrlo elegantno - klasičnog pravokutnog oblika sa zaobljenim kutovima. Kao materijal za kućište odabrana je visokokvalitetna crna plastika s lakiranom površinom. Logotip tvrtke nalazi se na stražnjoj ploči, gdje su također smještena dva zvučnika. Rubovi okvira okvira koji okružuju zaslon prilično su široki. Na donjoj strani kućišta nalazi se USB konektor, kao i dva utora za slušalice. Na gornjoj strani nalazi se gumb za otključavanje.

Stakleni poklopac zaslona

Uređaj za elektroničko očitavanje ima dimenzije 248X177X8,3 milimetara i težak je nešto više od 400 grama. Izvođenje rada jednom rukom ne može se nazvati prikladnim, što se može smatrati nedostatkom. Najbolji bi slučaj bio instaliranje čitača na nosač.

Treba napomenuti da e-knjiga pruža mogućnost čitanja različitih formata datoteka. Proveo Euclid po cijeni od 24 000 rubalja.

postavke zaslona

Zaslon je razlučivosti 1200X825, dijagonale 9,7 inča i zaštitnog staklenog poklopca. E Ink Carta ugrađena je u uređaj. Osigurana je oleofobna prevlaka. Jedini nedostatak u pogledu mogućnosti zaslona je nedostatak automatske kontrole svjetline.

Prikaz izgleda

Još jedna stvar na koju treba obratiti pažnju - smatra se da značajka E Ink Carta-zaslona smanjuje utjecaj na vid, što omogućuje čitanje dulje vrijeme. Zahvaljujući dobroj gustoći piksela, uređaj može razlikovati fontove čak i na vrlo malim veličinama. Prednost ovog modela također se može nazvati prisutnošću podesivog jednobojnog pozadinskog osvjetljenja, izrađenog u hladnom tonu boje. Međutim, maksimalna razina svjetline zaslona ne može se označiti kao previsoka, što utječe na prikaz. Na primjer, zaslon je vrlo pogodan za upotrebu uređaja navečer ili noću, bez potrebe za uključivanjem dodatnog osvjetljenja. Međutim, na dnevnom svjetlu postoji želja za dodavanjem parametara pozadinskog osvjetljenja. Za njegovo podešavanje nalazi se gumb na glavnom zaslonu. Zaslon ima staklenu površinu.

Razina osvjetljenja pozadinskog osvjetljenja

Mogućnosti softvera

Značajkom ONYX Euclida smatra se opremanje vlastitom zaštićenom ljuskom s karakterističnim jednostavnim i velikim elementima sučelja, što dobro utječe na čitljivost. Budući da gotovo cijela početna stranica prikazuje nedavno pročitane knjige, stvara se osjećaj da ste u pravoj čitaonici. Što se tiče podržanih formata, gadget je vrlo svestran - njegov popis uključuje više od desetak proširenja teksta, tri grafička, kao i PDF i DjVu.

Bilo koji format može se prilagoditi brojnim opcijama. Uz to, uređaj pruža mogućnost instaliranja aplikacija trećih strana. Nedostatak modela je nedostatak Trgovine Play u većini izmjena, što treba uzeti u obzir prije nego što odaberete koji je bolji za kupnju uređaja za ljubitelje ove aplikacije.

Također, e-knjiga podržava prijenos podataka putem Wi-Fi-ja i Bluetootha. Wi-Fi pristup će se pokazati vrlo korisnim ako knjiga koristi ugrađeni preglednik. Bluetooth je potreban za povezivanje dodatne opreme poput tipkovnice.

Karakteristike izvedbe

Uređaj ima okretan četverojezgreni procesor takta 1,5 GHz. Njegova baterija ima kapacitet od 3.000 mAh. Unatoč tome, izvedba e-čitača znatno je sporija u usporedbi s tabletom ili pametnim telefonom. Razlog tome je ograničenje brzine reakcije zaslona E Ink, koji ne može imati vremena za generiranje sučelja brzinom standardnog zaslona. Ugrađena RAM memorija je 1 GB.Može se instalirati dodatna memorija do 16 GB.

Unatoč širokoj funkcionalnosti, takav uređaj za čitanje elektroničke literature ima prilično dugo početno vrijeme pokretanja, koje iznosi pola minute. Uz povremenu upotrebu uređaja, zatvaranjem poklopca prebacit ćete ga u noćni način rada. Naknadno punjenje nakon otvaranja može potrajati oko dvije sekunde.

ONIKSNA KNJIGA Euclid

Život baterije

Trajanje baterije ovisit će o funkcijama za koje je uređaj korišten i razini snage pozadinskog osvjetljenja. Na primjer, ako čitate dva sata dnevno, podešavajući svjetlinu pozadinskog osvjetljenja na srednju, potpuno punjenje baterije može potrajati nekoliko tjedana. Najznačajniji utjecaj na brzinu pražnjenja baterije je jako pozadinsko osvjetljenje i Wi-Fi aktivacija. Potrebna su dva sata da se baterija potpuno napuni.

Što je uključeno u paket

Komplet dolazi s kućištem od imitacije kože, napajanjem i Type-C kabelom.

Kožna futrola

Prednosti i nedostatci

Model Euclid, unatoč prednostima koje snaga predstavlja u kombinaciji s širokom funkcionalnošću, prema kupcima, ne može se nazvati idealnim zbog činjenice da ima neke nedostatke.

Prednosti:
  • pogodan za profesionalni rad;
  • trajnost uporabe;
  • poznati svjetski brand djeluje kao proizvođač;
  • dobre karakteristike snage;
  • elegantan dizajn;
  • u proizvodnji se koristi visokokvalitetni materijal;
  • podrška velikom broju formata;
  • visoka razlučivost zaslona;
  • visokokvalitetna slika;
  • nalazi se stakleni zaštitni pokrov zaslona;
  • pomoću matrice E Ink Carta;
  • dugoročna autonomija;
  • opremanje oleofobnim premazom;
  • pristupačno sučelje;
  • s SNOW Field funkcijom;
  • nema štetan učinak na vid tijekom dugog čitanja;
  • možete raditi s vrlo malim fontovima;
  • jednobojno pozadinsko osvjetljenje je podesivo;
  • moguće je instalirati programe trećih strana;
  • Podržani su Wi-Fi Internet i Bluetooth;
  • zaslon brzo reagira na geste;
  • paket uključuje visokokvalitetnu kožnu futrolu.
Mane:
  • visoka prosječna cijena;
  • naprava nije baš prikladna kada se koristi jednom rukom;
  • ne postoji funkcija automatske kontrole svjetline;
  • u mnogim izmjenama nema Trgovine Play;
  • treba dugo vremena za početak;
  • nedostaje mu svjetlina pri dnevnom radu;
  • baterija se brzo puni.

Uređaj tijekom rada

ONYX Euclid čitač je s izvrsnim visokokvalitetnim zaslonom zasnovanim na androidu 6.0 koji može otvoriti bilo koji popularni tekstualni ili grafički format. Wi-Fi veza omogućuje vam instaliranje mnogih nezavisnih aplikacija. Ovaj je elektronički proizvod zaradio dobre kritike i tražen je među potrošačima, sastavljajući ocjenu kvalitetnih naprava u 2019. godini, koja uključuje popularne modele, i jeftine i elitne. Stoga, prije nego što odaberu koja je tvrtka bolja, ljubitelji čitanja, usredotočujući se na pojedinačne kriterije odabira, prije razmišljanja koliko košta i razmatranja proračunskih, preporučuje se uvrštavanje ovog modela u njihovu ocjenu.

Računala

Sport

ljepota